کد خبر: ۸۳۲۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵ 20 March 2020
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی، نوروز ۹۹ را تبریک گفت.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در متن این پیام آمده است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

《یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ》


آغاز سال ۱۳۹۹ را به شما مردم شریف، که در پایتخت طبیعت ایران با عزت و سرافرازی  زندگی می کنید تبریک و تهنیت عرض می کنم.


مردم بزرگوار استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان های بویراحمد و دنا،گچساران،باشت، بهمئی، لنده، چرام و کهگیلویه این عید بر شما مبارک باد.


آغاز سال ۱۳۹۹ تقارن پیدا کرده با ایام شهادت امام موسی کاظم (ع)، گرامی می داریم این ایام را  و این روز را، روز شهادت امام کاظم (ع) روز التجا، دعا و مناجات است و ما عید را تبریک می گوییم که دست به دعا هستیم به درگاه خداوند متعال و معصومین را واسطه قرار می دهیم خصوصا حضرت باب الحوائج امام موسی کاظم (ع)، و او را قسم می دهیم به حق فرزند عزیزش که سلطان این سرزمین است پیروزی و نصرت نصیب امت اسلامی و ایران سرافراز بفرماید.


 ما در سال ۱۳۹۸ حوادث و خاطرات تلخ و شیرینی را با هم پشت سر گذراندیم؛ حادثه سیل و زلزله را تجربه کردیم و مباحث گوناگونی را با هم گذراندیم.

این حوادث تلخ و شیرینی تجارب ارزنده ای داشت که باید به موقع و فراخور شرایط از این تجارب ارزنده استفاده کنیم و بهره ببریم.

 در سالی که شروع می شود باید بتوانیم به درستی و برای پیشرفت و توسعه همه جانبه استان و رشد و ارتقای شاخص های معنوی، مادی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در همه زمینه ها و در همه مباحث از این تجارب استفاده کنیم.

بدون تردید نقش شما مردم بسیار ارزنده و تعیین کننده است ما در همه عرصه ها کلیدی ترین عنصر را مردم می دانیم و تاثیرگذارترین عامل در به نتیجه رسیدن همه اهداف و برنامه ها مردم بوده که صاحبان اصلی انقلاب، نظام و کشور اند و ولی نعمت ما هستند.

شما مردم بودید که همت کردید و  همه مسئولان را یاری داده تا از همه  آسیب ها  و مباحث  سیل به درستی عبور کنیم.

شما کمک کردید تا از حوادث  آبان ماه با سرافرازی و بدون کوچک ترین هزینه ای عبور کنیم.

بدون تردید نقش شما مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نقش تعیین کننده ای بود.

 شما در کشور رتبه اول را به دست آوردید و با مشارکت فعال و حضور بیش از ۷۰ درصد مردم استان پای صندوق های رای یعنی به سرنوشت خودتان اهمیت می دهید.

ثابت کردید به موقع حضور پیدا می کنید و انتخاب می کنید که این انتخاب مبارک خواهد بود.

  ما به کمک شما مردم گام های بلندی را برداشتیم و گام های بلندتری پیش روی ماست.

با هم، هم پیمان می شویم و عهد می بندیم در راه بلند امام (ره) و شهدای گرانقدر با اهتمام جدی حرکت کنیم.

ما به طور قطع برای انتقام خون شهید سلیمانی و همه شهدا نیاز به کار و تلاش داریم و به طور قطع با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری و اجرای دستور ایشان که  امروز در قالب  شعار سال و برنامه محوری سال ۱۳۹۹  بیان فرمودند حرکت خواهیم کرد.

حتما برنامه های اجرایی دولت تدبیر و امید که از زبان رئیس جمهور بیان شد را عملیاتی خواهیم کرد.

ما برای توسعه استان که مستعد بوده و می تواند در ایران زمین بدرخشد به همت و تلاش شما نیاز داریم.

در سالی که گذشت اتفاقات بسیار مهم و مبارکی افتاد و امید است در سال پیش رو اتفاقات مهم تری رخ دهد.

البته پایان سال ویروس منحوس کرونا اکثر ملت های عالم حدود بیش از ۱۴۰ کشور دنیا از جمله کشور ما و هم استانی های عزیزمان را تلخ کام کرد.

از آحاد مردم که به تذکرات و توصیه های متخصصین و صاحبان امر توجه کردند، تشکر می کنم همچنین از بازاریان، اصناف، گروه های مرجع، هنرمندان، پزشکان، گروه های مختلف فرهنگی، علمی، ادبی،علما، روحانیت، نماینده ولی فقیه در استان، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان، مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی،
عوامل شبکه استانی دنا،سایت ها، خبرگزاری ها، پایگاه های خبری، اهل قلم، فرهیختگان و گروه های مرجع که در این ایام کمک کردند، سپاسگزاریم؛ 

هنوز نیاز داریم که با هم باشیم و تلاش کنیم.

 شما که ولی نعمت ما هستید از ما به عنوان خدمتگزار خود این سخن را بپذیرید و دو هفته در منزل بمانید و در اجتماعات حضور پیدا نکنید تا زنجیره انتقال ویروس کرونا قطع شود و زندگی ب روال عادی خود برگردد.

ما به همکاری و اهتمام شما برای حفظ سلامت خودتان نیاز داریم.
 
دانلود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار